آموزش گذاشتن کد 1+ گوگل پلاس در وبلاگ و وبسایت شما

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

در این پست به شما روش صحیح قرار دادن گزینه 1+ گوگل در سرویس پرشین بلاگ (PersianBlog)، میهن بلاگ، بلاگ اسکای، بلاگفا، جوان بلاگ، بلاگ وب، وبسایت ها و دیگر وبلاگ ها رو آموزش میدم.

گوگل اخیرا از انتشار ویژگی‌ جدید خود، گزینهٔ اشتراک گوگل 1+ خبر داد. با استفاده از این ویژگی جدید میتوانید صفحات وب، مقالات، مطالب وبلاگ یا هر محتوای دیگری که در وب میخوانید را با بقیهٔ افرادی که به جستجوی آن محتویات در گوگل هستند، به اشتراک بگذارید. مفهوم این گزینه همانند مفهوم گزینهٔ پسندیدن ( like ) در سایت پرشین بلاگ است، وقتی‌ با استفاده از گزینهٔ گوگل 1+ چیزی را پسندیده و یا به اشتراک می‌گذارید، در حقیقت به افزایش شانس آن مطلب برای ظاهر شدن در ابتدای صفحهٔ جستجوی گوگل کمک می‌کنید. بنابر این افراد جستجوگر به نتایج توصیه شده یا دقیقتری‌ دست پیدا میکنند.

آموزش در ادامه مطلب



 

گوگل در حال حاضر برای دریافت گزینهٔ 1+، صفحه ای ایجاد کرده است. می‌‌توانید اندازه های متفاوت را برای این گزینه انتخاب کنید. کد داده شده را می‌‌توانید بر هر نوع وبسایت یا محیط وبلاگی اعمال کنید. هرچند که کاربران وردپرس می‌‌توانند مثل همیشه با اضافه نمودن توابع سفارشی، عملکرد‌های کد را بر طبق نیاز خود تغییر دهند.

 

1.الف (مخصوص پرشین بلاگ و سرویس هایی که محل اختصاصی برای اضافه کردن کدهای جاوا اسکریپت دارن) به سربرگ کدهای اختصاصی (جاوا) رفته و کد زیر را در آن بچسبانید ( paste ) و دکمه ذخیره را بزنید:

 1.ب (دیگر سرویس های وبلاگ نویسی و وب سایت ها) به قسمت کد قالب سرویس خود رفته و کد بالا را در تگ یا درست بعد از شروع تگ و یا فقط قبل از تگ بسته شده ی قرار داده و ذخیره کنید.

2. معمولاً افراد گزینه‌های اشتراک را در صفحات مطالب قرار می‌‌دهند، برای این منظور، به سربرگ ویرایش کد قالب رفته و کد زیر را در قسمتی‌ که می‌‌خواهید گزینه نمایش داده شود قرار دهید:

الف:

کد مخصوص سرویس پرشین بلاگ

">

کد مخصوص سرویس میهن بلاگ

کد مخصوص سرویس بلاگ اسکای

">

کد مخصوص سرویس بلاگفا

">

کد مخصوص سرویس جوان بلاگ

">

کد مخصوص سرویس بلاگ وب

ب: کد برای دیگر سرویس ها و وب سایت ها:

3: اندازه‌های متعددی از این گزینه برای انتخاب موجود است:

برای اعمال سایز دلخواه، در کدهای قسمت شماره 2 بالا بجای عبارت small میتوانید medium و یا tall قرار دهید. برای اندازه استاندارد، عبارت size="small"i را از کد بالا حذف کنید. توجه کنید که فرقی نمیکند بجای small چه چیزی باشد، شما تنها قسمت size="...."i را پاک کنید.

اگه در استفاده از این کد مشکلی براتون بوجود اومد، از بخش نظرات با من ارتباط برقرار کنید، مطمئن باشین کمکتون میکنم.لبخند

نکته: برای اضافه کردن این گزینه در وبلاگ خود نیازی به داشتن اکانت گوگل ندارید!

اما برای اینکه بتوانید در سایت ها و وبلاگ ها بوسیله دکمه +1 رای دهید به اکانت گوگل نیاز دارید!

گزینهٔ 1+ را برای مشاهدهٔ شما در صفحات مطالب قرار دادم، که می‌‌توانید آن را دقیقاً در پایین این مطلب مشاهده کنید. پس از نصب این گزینه در وبلاگ خود، ما را از تجربیاتتان در مورد این ویژگی جدید مطلع کنید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, ] [ 10:19 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom