محافظت کردن از فایلهای سری docLock 1.0.1.278

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

محافظت کردن از فایلهای سری docLock 1.0.1.278

 

 

 

docLock

 

همه ی ما اطلاعات و فایلهایی بر روی کامپیوتر خود ذخیره داریم که دسترسی نداشتن سایرین به آنها اهمیت ویژه ای برایمان دارد . اطلاعاتی نظیر اسناد اقتصادی ، تصاویر و ویدیوهای شخصی ، اطلاعات پزشکی و … از جمله ی داده هایی هستند که حفاظت از آنها نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته امنیتی دارد .
docLock یکی از قدرتمندترین و بهترین گزینه های موجود پیش روی شماست که با استفاده از آن می توانید به سادگی فایلها و یا فولدرهای مورد نظر خود را به وسیله ی پسورد محافظت کرده و احتمال دستیابی افراد غیر را به اطلاعات موجود در آنها به صفر برسانید . این نرم افزار با در اختیار داشتن یک اینترفیس کاربرپسند شما را از داشتن هرگونه مهارت نرم افزاری بی نیاز می سازد . با بهره گیری از فناوری Drag & Drop می توانید فایلهای مورد نظر خود با تنها کشیدن و رها کردن در محیط برنامه به صورت رمزگذاری شده در آورده و ایمن سازید .
docLock که تنها ۵ مگابایت حجم دارد تا ۲۰ برابر کوچک تر از نرم افزارهای مشابه می باشد که یکی از ویژگی های آن به شمار می آید . یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان ساخت نسخه پرتابل از آن می باشد . با این امکان شما می توانید به سادگی فایلهای رمزگذاری شده خود را بر روی فلش مموری ها و حافظه های قابل حمل نیز کپی کرده تا در هر مکانی که می خواهید آنها را بازگشایی کنید .

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 

 

icon, , , , , , , ,
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 تير 1390برچسب:, ] [ 18:53 ] [ ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom