بازی زیبای شاهزاده ایرانی 5 شن های فراموش شده ๑۩۩۞๑

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





pfsoft.ir

بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است.

بلاخره نسخه 5 سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد و طبق قولی که به شما دوستان دادیم سعی کردیم در اسرع وقت این بازی را برای شما آماده کنیم.آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه 4 پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه 5 کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول 360 متفاوت است و این موضوع می تواند برای گیمرها بسیار جالب باشد.



داستان بازی:

داستان بازی از جایی آغاز می شود که پرنس برای دیدن برادرش به شهری به نام Azad می رود. اما هنگامی که به شهر می رسد متوجه می شود که سپاهی عظیم به شهر همه کرده اند و قصد از بین بردن حکومت برادرش را دارند. اینجاست که پرنس دوباره از قدرت زمان خود استفاده می کند و بوسیله آن به کمک برادر و مبارزه با دشمن می رود.اشتباه اصلی را برادر شاهزاده مرتکب شد زمانی که تصمیم گرفت برای نابودی دشمنان خود به شن های زمین را آزاد کند ولی هنگامی که شن های زمان آزاد شدند هر چیزی که بر خورد می کردند آن را تبدیل به خاک می کردند در این حالی شن های زمان خود بزرگترین دشمن مالک برادر شاهزاده شد الان نوبت شاهزاده است که باز هم با قدرت های خارقالعاده خود که در نسخه قبلی نظیر آن دیده نشده است به مقابله با دشمن برود. ز مواردی که در بازی میشه به ان ها اشاره کرد حفظ حرکت های اکروباتیک پرنس از نسخه اول و دوم بازی است و اضافه شدن حرکات اکروباتیک جدید به توانایی های پرنس نام برد، مثل پریدن روی سر دشمنان در هنگام مبارزه با گروه وسیعی از متجاوزین ،در این نسخه شما با گروهی وسیعی در شمنان مبارزه خواهد کرد و درگر از مبارزات انفرادی که در شماره 4 بازی دیده بودیم خبری نیست.کاملا واضح است که بازی می خواهد بازگشتی با شکوه به همان دوران طلایی داشته باشد که در این امر موفق بوده است.
ااز دیگر توانایی های پرنس در این شماره میتوان به کنترل عناصر طبیعت ( اب ، باد ، خاک و اتش ) نام برد ، در تصاویری که از این بازی منتشر شده شما شاهد ان هستید که پرنس جوان با منجمد کردن اب میتواند مثل دیوار روی ان راه برود و یا روی انها بپرد. در این بازی پرنس برای دستیابی به اهدافش چاره ای جز استفاده صحیح از عناصر طبیعت ندارد.
پرنس در این شماره از بازی نیز توانایی کنترل زمان رو داراست، شما از این توانایی برای مواقعی که تو دردسر می افتید میتوانید استفاده کنید. مثل پرت شدن از یک ساختمان که شما با بازگرداندن زمان می توانید خود را دوباره به بالای ساختمان برسانید و برای رسیدن به هدف مجددآ تلاش کنید.


حجم: 2.5 گیگابایت

برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.

pfsoft.ir


Prince of Persia: The Forgotten Sands سری جدید بازی های بسیار پرطرفدار وفوق العاده زیبای "شاهزاده ایرانی" می باشد که توسط کمپانی Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده است . داستان این نسخه از بازی در فاصله زمانی هفت سال میان دونسخه از بازی که درواقع بازگشت و دنباله ای برماجراهای نسخه دوم این بازی یعنی Prince of Persia: The Sands of Time  که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد می باشد، ودر نتیجه به داستان نسخه سوم بازی با عنوان Prince of Persia: The Worrior Within  منتهی می شود، طراحی کاراکتر نقش شاهزاده نیز با خصوصیاتی میان مدل های کاراکتر این دونسخه بازی می باشد. بنابر اولین اعلان یوبی سافت از داستان بازی ، پرنس در ادامه ماجراجویی های خود در "Azad" ، قلمرو پادشاهی برادر خود را ملاقات می کند و در می یابد که قصر سلطنتی در محاصره لشکری قدرتمند که کمر به نابودی آن بسته اند می باشد. هنگامی که تصمیم برای استفاده از قدرت باستانی "شن" در جدالی ناامیدکننده برای حفظ پادشاهی از انقراض و نابودی کامل گرفته می شود، پرنس در یک ماجراجویی حماسی که به او می آموزد تا ردای رهبری واقعی را با خود حمل نماید، به این حقیقت پی می برد که قدرت بیشتر اغلب با مسئولیت بیشتری همراه است.

 توضیحات: پس از دانلود تمامی فایل ها و خارج کردن آن ها از حالت فشرده ، به نصب بازی بپردازید. پس از پایان نصب ، به داخل پوشه Fix رفته و فایل اجرایی را اجرا نموده و مسیر نصب را ، مسیر نصب بازی انتخاب نمایید. پس از پایان نصب فایل اجرایی در پوشه Fix ، به پوشه Crack رفته و فایل فشرده را از حالت فشرده خارج کرده و سپس ۵ فایل به شما داده می شود . این ۵ فایل را در مسیر نصب بازی کپی نمایید. نسخه موجود در سایت به صورت بسیار فشرده می باشد و حجمی حدود ۲٫۵GB دارد که در سایر وبسایت ها ، این بازی با حجم حدودا ۶GB برای دانلود آماده شده است. در نسخه ای که هم اکنون در سایت قرار دارد ، هیچ چیزی از بازی کم نشده و یا کیفیت بازی کاسته نشده و به عبارت ساده تر ، بازی Repack نمی باشد ، بلکه نسخه کامل بوده ولی بسیار فشرده شده تا برای کاربران عزیز وبسایت وطن دانلود ، زمان و محدودیت حجمی کمتری مورد استفاده قرار بگیرد. تمامی فایل های فشرده و روش نصب بازی و کرک سالم هستند و تست شده است. وطن دانلود امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا که نشان دهنده تمدن هزاران ساله این مرز و بوم است ، نهایت لذت را ببرید.

 بخش اول - بخش دوم- بخش سوم -بخش چهارم -بخش پنجم -بخش ششم -بخش هفتم

 

 



  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود www.vatandownload.com


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom