دانلود بازی جدید و مهیج Vessel 2012

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود بازی جدید و مهیج Vessel 2012

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

بازی جدید Vessel توسط شرکت IndiePub حمایت یافته و توسط کمپانی Strange Loop Games منتشر شده است. ماشین ها در زندگی انسان ها نقش مهمی را ایجاد می کنند اما در بازی Vessel شما میبینید زمانی که علم انسان ها پیشرفت میکند و رباط ها جزء از زندگی روزمره انسان ها میشوند چگونه هرج و مرجی بوجود می آید و بشریت رو به نابودیت و منقرض شدن میرود. اما این تمام ماجرای این بازی نیست، در این بازی به عنوان یک شخص شجاع و دلیر به جنگ با رباط ها میپردازید تا همنوعان خود را نجات دهد. بازی نسبت به حجم کمی که دارد از گرافیک فوق العاده ایی برخوردار است و گیمر را ساعت ها مجذوب و سرگرم خود میکند . بازی متفاوت و سبکی اکشن با محیطی کاربرپسند را تجربه خواهید کرد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.



تصاویری از محیط بازی :

Vessel ScreenShot 1

Vessel ScreenShot 2

Vessel ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Cpu: Intel Pentium D 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400
Ram: 1.5 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT with 256 Mb
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive: 7 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

دانلود کرک نهایی Skidrow به صورت جداگانه

 


نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت11:45---19 اسفند 1390
سلام دوست عزیز شما لینک شدید اگر دوست داشتید منو با نام دوستت دارم تا اخر عمرم لینک کنید

مقدم
ساعت8:16---19 اسفند 1390
سلام شما هم سایت زیبایی داری موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ 11:1 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom