بازی جدید Angry Birds Seasons Year of the Dragon 2.2.0 – آندروید

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

سری بازی های پرندگان عصبانی فصول یا همان Angry Birds Seasons یکی از جذاب ترین و خارق العاده ترین بازی هایی است که تا کنون برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه ۲٫۲٫۰ این بازی را که Year of the Dragon نمایده شده به صورت رایگان و برای سیستم عامل آندروید آماده دریافت کرده ایم. موضوع بازی از این قرار است که پرندگان عصبانی در طول تعطیلات سال اژدها در کشور چین , از خوک ها دست برنداشته اند و به دنبال آن ها برای نابودیشان تلاش می کنند. شما باید با نشانه گیری دقیق پرندگان را به سمت قلعه خوک ها پرتاب کنید تا آن ها از بین بروند. امید است با دریافت و استفاده از این بازی جذاب , نهایت لذت را ببرید.


حجم فایل : ۲۰٫۹۹ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom